Judo sporcuları Türkiye finallerinde Adıyaman’ı temsil ederek Şampiyonluk için mücadele edeceğini belirten, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fikret Keleş, 18-19 Şubat tarihleri arasında Kayseri’de yapılacak olan Türkiye Şampiyonasına katılmaya hak kazanan sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek, başarılar diledi.
Asansörde mahsur kalan öğrenci sınava yetiştirildi - Videolu Haber
17:54 - Güncel