Yaman Haber ® - Haberi kaynağından takip edin
Yaman Haber ® - Haberi kaynağından takip edin
Ekonomi

İşsizlik maaşı ne kadar ? 2026 en düşük ve en yüksek işsizlik maaşı tutarları

ULUSAL (PERRE) - Sibel TURAN-2026 işsizlik maaşı rakamları asgari ücret artışının ardından yeniden şekillendi. 2026'da işsizlik maaşı ne kadar oldu, en yüksek ödeme kimleri kapsıyor?

Google'da haber kaynağınız olarak seçmek için tıklayın
İşsizlik maaşı ne kadar ? 2026 en düşük ve en yüksek işsizlik maaşı tutarları
Paylaş:

Yapılan güncelleme sonucunda, en düşük işsizlik maaşı 13 bin 111 TL seviyesine yükseldi. Üst sınır ise 26 bin 222 TL olarak belirlendi. Böylece hem düşük gelir grubunda yer alan çalışanlar hem de yüksek ücretle çalışırken işsiz kalanlar için ödenecek tutarlar yeniden tanımlandı.

Kimlerin maaşı değişmeyecek

İşsiz kaldığı tarih itibarıyla son dört aylık ortalama brüt ücreti 32 bin 778 TL'nin altında olanların mevcut işsizlik maaşlarında herhangi bir artış yapılmayacak. Bu gruptaki hak sahipleri, ödeme süresi tamamlanana kadar önceki tutar üzerinden maaş almaya devam edecek.

Tavan artışı kimleri kapsayacak

Son dört aylık ortalama brüt ücreti 32 bin 778 TL'nin üzerinde olanların kalan işsizlik ödenekleri ise yeni tavan üzerinden hesaplanacak. Daha önce tavan sınırlaması nedeniyle daha düşük ödeme alan bu gruptaki işsizler, ocak ayından itibaren artırılmış tutardan yararlanacak.

 

 

 

Kaynak : PERRE

Bu haber Yaman Haber ® - Haberi kaynağından takip edin tarafından yayımlanmıştır. İzinsiz kopyalanamaz, alıntılarda kaynak gösterilmesi zorunludur.

Ekonomi Haberleri

Yorumlar

Editoryal moderasyon aktif

Yorum Yaz

Yorumunuz incelendikten sonra yayın ilkelerimize uygun bulunması hâlinde yayınlanır. Hakaret, iftira ve reklam içeren ifadeler reddedilir.

adlı okura yanıt yazıyorsunuz.
0 / 2000

Bu içeriğe henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.

Yeni Slow Radyo